مقالات

فروش اسکویشی در اهواز

فروش اسکویشی در اهواز

فهرست مطالب

اسکویشی‌ها یکی از ابزارهای نسبتا جدید در صنعت اسباب بازی‌ها هستند که علاوه بر جنبه سرگرمی، جنبه‌های روانی مثبتی نیز دارند. حتما برای شما هم پیش آمده ا ست که در هنگام استرس یا هنگامی که فکرتان مشغول است، خودتان را در حال باز و بسته کردن درب کنترل تلویزیون یا تکان دادن‌های تکراری پا و امثال این موارد ببینید. اسکویشی‌ها در واقع برای کنترل همین رفتارهای تکراری ساخته شده‌اند. اسکویشی از مواد مموری فوم تولید شده و به همین دلیل وقتی آن را فشار می‌دهید، در زمان کوتاهی در حد چند ثانیه به حالت اولیه خود برمی‌گردند.

فروشگاه اسباب بازی بیبی لاو با توجه به اقبال زیادی که به این نوع اسباب بازی‌های جدیدوجود دارد، انواع اسکویشی‌های اصل و با کیفیت را تهیه کرده و با قیمتی مناسب اقدام به فروش اسکویشی در اهواز و سراسر ایران می‌کند.

کلمه اسکویشی به چه معناست؟

کلمه اسکویشی به چه معناست

کلمه اسکویشی، لغتی انگلیسی است به معنای نرم و فشار دادنی. اسباب بازی‌های اسکویشی از جنسی فوم مانند یا اسفنجی تشکیل شده اند و بسیار نرم و لطیف هستند. از ویژگی‌های جذاب اسکویشی این است که هر جوری به آن فشار وارد کنید، بعد از چند لحظه دوباره به حالت اولیه خودش در می‌آید. البته باید مراقب باشید که فشار بیش از حد به آن وارد نکنید، زیرا ممکن است دچار پارگی شود. در صورتی که این اتفاق رخ داد، چسب مایع مخصوصی وجود دارد که در صورت پاره شدن اسکویشی می‌توان از آن استفاده کرد. حالا که می‌دانیم اسکویشی دقیقا چیست، برویم به سراغ این که از کجا می‌توان اقدام به خرید اسکویشی در اهواز کرد؟

معتبرترین مرکز فروش اسکویشی در اهواز

 کودکان و بزرگسالان می‌توانند به وسیله اسکویشی‌ها سرگرم شده و استرس های روزانه خود را با کمک آن به راحتی کنترل کنند. اما برای خرید اسکویشی در اهواز به کجا باید مراجعه کرد؟

یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اسباب بازی که اقدام به فروش اسکویشی در اهواز می‌کند، فروشگاه بیبی لاو می‌باشد. البته اگر در شهر دیگری زندگی می‌کنید، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت، اقدام به خرید اسکویشی کنید.

 این فروشگاه علاوه بر فروش اسکویشی، افتخار این را دارد که اسباب بازی‌های دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

مرکز فروش اسکویشی در اهواز با محصولات متنوع

مرکز فروش اسکویشی در اهواز با محصولات متنوع

در فروشگاه بیبی لاو که یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که اقدام به فروش اسکویشی در اهواز می‌کند، محصولات متنوعی برای فروش وجود دارد. از اسکویشی مدل توت فرنگی گرفته که حتی کودکان بسیار کوچک را هم می‌تواند سرگرم کند، تا اسکویشی مدل بستنی که کیفیت عالی دارد.

مرکز فروش اسکویشی در اهواز، شش روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب و جمعه ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به صورت حضوری در خدمت همشهریان عزیز می باشد. فروشگاه بیبی لاو در اهواز، خیابان امام خمینی، بین سعدی و حافظ، نبش پاساژ عیاری، واقع شده است.

شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری، به صورت آنلاین نیز اقدام به خرید محصولات این فروشگاه نموده و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

اسکویشی توت فرنگی

۸۵,۰۰۰ تومان
*جنس اسفنجی نرم *سرگرم کندده *ابزار شوخی *نرم لطیف

اسکویشی اسکویت گیم

۶۵,۰۰۰ تومان
*جنس اسفنجی نرم *سرگرم کندده *ابزار شوخی *نرم لطیف

اسکویشی هشت پا(اختاپوس)

۷۸,۰۰۰ تومان
*جنس اسفنجی نرم *سرگرم کندده *ابزار شوخی *نرم لطیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *