مقالات

فروش عروسک در اهواز

فروش عروسک در اهواز

فهرست مطالب

عروسک یکی از شناخته شده‌ترین اسباب بازی‌هایی است که در میان کودکان طرفداران زیادی دارد. هر کودکی از دیدن عروسک ذوق می‌کند و مشغول بازی با آن می‌شود. عروسک‌ها حتی در میان بزرگسالان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. فروشگاه اسباب بازی بیبی لاو در شهر اهواز با توجه به علاقه بسیار زیاد کودکان به عروسک، انواع عروسک‌های اصل و با کیفیت را تهیه کرده و با قیمتی مناسب اقدام به فروش عروسک در اهواز می‌کند.

تاریخچه عروسک

تاریخچه عروسک

شواهد باستانی نشان می‌دهد که استفاده از عروسک در یونان، مصر و روم باستان متداول بوده است و برای ساخت آن از ابزارهای اولیه و در دسترس در آن زمان مثل گِل، سنگ، چوب، استخوان، عاج و … استفاده می‌کردند. با پایان دوره‌های باستانی و اختراع ابزارهای جدید، ساخت اسباب‌بازی به شکل یک صنعت درآمد. در قرن‌های ۱۷ و ۱۸ تولید عروسک در اروپا افزایش یافت و در ساخت آن‌ها از میخ، چوب، موم، پارچه و پنبه بیشتر از قبل استفاده شد. امروزه این نوع از اسباب‌بازی‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام به‌نوعی بر شخصیت کودک اثر می‌گذارد که قصد داریم این موضوع را به طور دقیق توضیح دهیم.

نکات مهم برای خرید عروسک در اهواز

خرید عروسک می‌تواند یک تجربه خوشایند و شادی بخش  باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید عروسک در اهواز هستید، در نظر داشتن چند نکته مهم می‌تواند بهترین تجربه را برای شما به ارمغان آورد.

در ادامه، به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

 انتخاب معتبرترین مرکز فروش عروسک در اهواز

ابتدا باید مرجعی معتبر برای خرید عروسک در اهواز انتخاب کنید. مراجعه به فروشگاه‌های معروف و معتبر مانند بیبی لاو، باعث اطمینان خاطر شما از کیفیت محصولات خریداری شده خواهد شد. علاوه بر این، خیال شما از بابت منصفانه بودن قیمت محصولات نیز آسوده خواهد بود.

توجه به جنس عروسک

جنس عروسک از اهمیت بالایی برخوردار است. از آن جا که کودکان عروسک هایشان را مدت زیادی در دست می گیرند، باید مطمئن شوید که عروسک ها مشکلات پوستی و تنفسی برای آن ها ایجاد نمی کنند. علاوه بر این، بهتر است عروسک ها هر چند وقت یک بار ضد عفونی و تمیز شوند. بنابر این باید عروسک هایی انتخاب کنید که به راحتی قابل شست و شو باشند. یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید عروسک در اهواز عروسک هایی با جنس پلی استر است.  زیرا عروسک هایی که از  پلی استر ساخته شده اند، رطوبت را جذب نکرده و به همین دلیل امکان رشد باکتری درون آنها بسیار اندک است. .

خرید عروسک در اهواز با وزن مناسب

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید عروسک در اهواز توجه به وزن و اندازه آن است. کودکان باید بتوانند به راحتی عروسک را در دست گرفته و مدت زیادی با آن بازی کرده و سرگرم شوند. خرید عروسک های بزرگ و سنگین نه تنها بسیار گران تمام می شود، بلکه معمولا در مدت کوتاهی کودکان را خسته کرده و ممکن است گاهی به ستون فقراتشان نیز آسیب بزند.

خرید عروسک در اهواز متناسب با رده سنی کودک

خرید عروسک در اهواز متناسب با رده سنی کودک

بسیار مهم است که هنگام خرید عروسک در اهواز به سن و سال کودکتان توجه کنید. هر عروسکی ویژگی ها و مشخصات ظاهری متفاوتی دارد و برای یک رده سنی خاص مناسب تر است. در این قسمت از مقاله شما را با عروسک های متناسب با رده های سنی مختلف آشنا می کنیم.

نوزادان زیر  ۱ سال از آن جا که نوزادان زیر ۱ سال توانایی نوازش کردن و بازی کرددن با عروسک را ندارند، بهتر است برای آن ها عروسک های نرمی بخرید که قابل فشار دادن باشند. هر چه رنگ این عروسک ها روشن تر باشد، برای نوزادتان جذابیت بیشتری خواهد داشت. بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که در عروسک های نوزادان نباید به هیچ وجه سوزن یا سنجاق به کار رفته باشد.

کودکان نوپا ۱ تا ۳ سال

کودکان نوپا علاقه زیادی به بازی با عروسک دارند. عروسک های مناسب این کودکان نیز باید خیلی نرم باشند. قابل شستشو بودن  عروسک نیز از موارد بسیار حیاتی هنگام خرید عروسک برای کودکان نوپا است. عروسک هایی که امکان تعویض لباس دارند یا غذا می خورند، برای کودکان در این سن بسیار جذاب خواهد بود. بهتر است از خرید عروسک سخن گو نیز برای کودک خود غافل نشوید، چرا که احتمالا موجب خوشحالی زیاد او خواهید شد.

کودکان پیش دبستانی و دبستانی

کودکان از حدود ۴ سالگی شروع به مستقل شدن می کنند. بنابر این در نظر گرفتن علایق و سلیقه شخصی کودکان در این سن بسیار مهم است. در این سن کودکان عروسک هایشان را به چشم همبازی نگاه می کنند و دوست دارند با آن ها میهمانی و دور همی برگزار کنند. بازی با عروسک در این سن باعث افزایش حس مسئولیت پذیری و قدرت تخیل کودکان می شود.

مزایای خرید عروسک در اهواز برای کودکان

مزایای خرید عروسک در اهواز برای کودکان

در این جا به اصلی ترین مزایای خرید عروسک در اهواز برای کودکان اشاره می کنیم:

  • ایجاد حس آرامش
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رشد مهارت های فردی و اجتماعی و زبانی
  • افزایش قدرت تخیل
  • امکان سرگرم کردن کودکان در خارج از خانه
  • آماده کردن بچه ها برای ورود خواهر یا برادر جدید

بهترین مرکز فروش عروسک در اهواز

فروشگاه بیبی لاو یکی از معتبر ترین و بهترین فروشگاه های اسباب بازی در شهر اهواز است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. این فروشگاه محصولات بسیار متنوعی را به فروش می رساند که پاسخگوی سلایق کودکان در رده های سنی مختلف می باشد. اگر قصد خرید عروسک در اهواز یا سایر شهر های ایران را دارید، می توانید نمونه های مختلف آن را در این فروشگاه، با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

محصولات مرتبط

عروسک باربی مفصلی اورجینال مدلSH187

۲۷۸,۰۰۰ تومان
جنش باربی گوشتی اورجینال مناسب کودکان سه سال به بالا باربی تمام مفصلی باربی ۶جفت کفش دارد. باربی یک ست لباس دارد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *