مقالات

فروش لگو در اهواز

فروش لگو در اهواز

فهرست مطالب

لگو به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌های کودکان و نوجوانان، در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. لگو با ایجاد حس کنجکاوی و خلاقیت در کودکان، نقش مؤثری در رشد و تکامل ذهنی آن‌ها دارد. فروشگاه اسباب بازی بیبی لاو در شهر اهواز با توجه به علاقه بسیار زیاد مشتریان به لگو، انواع لگو‌های اصل و با کیفیت را تهیه کرده و با قیمتی مناسب اقدام به فروش لگو در اهواز می‌کند.

لگو چیست؟

لگو (Lego) خط تولید نوعی اسباب بازی است که توسط گروه لگو، واقع در شهر بیلون دانمارک راه‌اندازی شد. لگو ها قطعات کوچک پلاستیکی هستند که با اتصال به یکدیگر هزاران شکل مختلف را می سازند. به هر یک از این قطعات کوچک آجر گفته میشود. این آجر ها را می توان پس از اتمام کار به راحتی از هم جدا کرد.

تاریخچه لگو

 در سال ۱۹۳۲ آقای Ole Kirk Kristiansen که در کشور دانمارک زندگی می کرد و صاحب یک کارگاه کوچک نجاری بود، برند لگو را پایه‌گذاری کرد. اکنون نیز صاحب کارخانه‌، نوه‌ی آقای کریستینسن یعنی Kjeld Kirk Kristiansen است. نام برند لگو از تلفیق دو کلمه‌ی دانمارکی leg و godt به معنی «خوب بازی کن» یا «خوب جفت وجور کن» تشکیل شده است. هم اینک پس از گذشت ۹۰ سال، کارخانه‌ی لگو به یک شرکت جهانی و مدرن تبدیل شده است.

لگو، سرگرمی مفید و مفرح برای کودکان

لگو، سرگرمی مفید و مفرح برای کودکان

لگوها اسباب بازی‌هایی به ظاهر ساده، اما بسیار مفید و سازنده برای کودکان می باشند. کودکان هنگام بازی با لگو، الگوها و طرح‌های جدید خلق می‌کنند که در نهایت باعث پرورش قوه‌ی تخیل و بالا رفتن میزان خلاقیت آن‌ها می‌شود. علاوه بر این رشد مهارت‌های حرکتی ظریفی که برای بازی با لگو به آن‌ها نیاز است، به مرور در کودکان اتفاق می افتد. همچنین بازی با لگو باعث بالا رفتن میزان تمرکز و حوصله کودک دلبندتان می‌شود. از دیگر مزایای بازی با لگو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رشد مهارت های اجتماعی و علاقه به کار گروهی

افزایش توانایی حل مساله

تقویت اراده و استقامت

بهبود مهارت های ریاضی

و …

بنابراین این وسیله یک سرگرمی مفید و بی ضرر است که می توانید آن را با خیالی آسوده برای فرزندتان تهیه کنید.

مراکز فروش لگو در اهواز

شهر اهواز که به عنوان یکی از کلان شهرها و مراکز مهم صنعتی، بازرگانی و فرهنگی کشور شناخته می‌شود، همواره یکی از بازارهای بزرگ و جذاب انواع اسباب بازی، به ویژه لگو بوده است. ده‌ها فروشگاه اسباب بازی به فروش لگو در اهواز مشغول هستند که البته کیفیت و قیمت محصولاتشان با هم متفاوت است. به همین دلیل، انتخاب معتبر ترین فروشگاه که اقدام به فروش لگو در اهواز می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

معتبرترین فروشگاه لگو در اهواز

یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اسباب بازی که اقدام به فروش لگو در اهواز می‌کند، فروشگاه بیبی لاو می‌باشد. فروشگاه بیبی لاو علاوه بر فروش لگو در اهواز، افتخار این را دارد که اسباب بازی‌های دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان اهوازی فراهم کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

 این اسباب بازی‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی مانند بازی های فکری و آموزشی، پازل و ساختنی، عروسک و مدل، تفنگ و مبارزه، ماشین و هواپیما، شوخی و سرگرمی، ، ربات و گجت و … قرار می‌گیرد که مطابق با علاقه و نیاز کودک عزیزتان می‌توانید اقدام به خرید هر یک از آن‌ها کنید.

فروش لگو در اهواز؛ بدون واسطه!

فروش لگو در اهواز؛ بدون واسطه

یکی دیگر از نکات مثبت فروشگاه اسباب بازی بیبی لاو این است که تمامی محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه شده است. فروشگاه اسباب بازی بیبی لاو با حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از تولیدکنندگان و واردکنندگان، توانسته است با کاهش چشمگیری در قیمت، اقدام به فروش لگو در اهواز و انواع اسباب بازی نماید. این موضوع باعث شده است تا قیمت محصولات این فروشگاه بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد تا هر کس با هر بودجه ای یک خرید لذت بخش را تجربه کند.

انواع لگو موجود در مرکز فروش لگو در اهواز

در فروشگاه بیبی لاو که یکی از بهترین مراکز فروش لگو در اهواز به حساب می‌آید، انواع لگوها برای کودکان فراهم شده است. لگوهایی مانند لگوهای کلاسیک، آموزشی، شهری، تاریخی، انواع وسایل نقلیه، حیوانات، ساختمان‌ها و … در این فروشگاه یافت می‌شود. این فروشگاه شش روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به صورت حضوری در خدمت شما عزیزان است. شما می‌توانید جمعه‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به این فروشگاه مراجعه نمایید. فروشگاه بیبی لاو در اهواز، در خیابان امام، بین سعدی و حافظ، نبش پاساژ عیاری، واقع شده است. شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری، از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید نمایید.

محصولات مرتبط

ساختنی اسپایدر من با موتورکد۲۰۳۴

۴۲۸,۰۰۰ تومان
لگو ساختنی برندLW تعداد قطعات۲۷۲ مناسب۶سال به بالا جنس لاک فشرده کیفیت عالی    

ساختنی مدلWHOlSkll lOERایتم۳۰۰۵

۵۷۸,۰۰۰ تومان
لگو ساختنی برندLW تعداد قطعات۳۲۴تیکه مناسب۶سال به بالا داری ۴عدد ادمک اسکویت گیم  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *